Innan fan é lös!

 
Hallå i regnet!
 
Här sitter jag fryser fingrarna av mig, tror vi har ca 3+grader i det här enkla hemmet. Kan även bero på att jag vart inne och brötat i frysen :/ Man måste ju ha frysta bär i sin smoothie, eller?
 
I helgen har jag shoppat upp nästan alla mina födelsedagspengar :) Hittade lite kläder som passar hösten till, långarmat och långbenat. Jag avslutade helgen med en trevligt fika i stan. Emelie var min date fast sen kom hennes boyfriend så då vart det slut på det roliga. Haha han var mycket trevlig och jag tror att han är bättre för henne än vad jag är. Jag är ju inte så mycket till man om man säger så :) Vi hängde kvar på caféet rätt länge men tillslut slet jag mig från soffan och blev hämtad av pappa. Med tanke på att jag skulle upp kl:04,45 imorse så kunde jag ju inte stanna hela natten va.
 
Så ja, imorse ringde klockan förjävla tidigt, långt innan tuppen så att säga. Eller innan fan é lös som vissa säger. Jag jobbade 06,30-12.30, underbar tid, kort pass men olagligt tidigt! Tröttheten känner jag av nu när jag har jobbat klart och ska träna, väntar nog lite till så att jag kan bli ännu tröttare och så att det blir ännu jobbigare att dra ner till gymmet. Smart drag :)
 
Vi höres mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0