Ny på jobbet, igen...

 
Hej hej, hemskt mycket hej!
 
Nu har jag jobbat hela två gånger på mitt nya jobb. Det känns jättebra, alla är superduper trevliga och själva arbetsuppgifterna verkar rätt roliga. Jag hoppas att jag snart är lika duktig på drycker som mina kollegor! På tisdag nästa vecka blir det premiär i kassan, då ska jag kolla leg på alla och neka dom! Haha, så kul får man väl ändå inte ha kanske. Men jag ser fram emot detta, och jag ser fram emot att komma in i det hela snabbt för jag hatar att vara ny på jobbet :( Man känner sig så himla dum i huvudet när alltr är nytt, man kan ingenting och när kunderna kommer fram och frågar mig vilket vin dom ska ha till fläsket ikväll så blundar jag och pekar. Man kan göra det enkelt för sig och använda datorn för att söka upp nästan vad som helst så jag får väl göra det i början tills jag kan allt utantill :)
 
På lördag fyller jag 21! Inte lika kul när man är i Sverige men kalas blir det i alla fall. Jag har bjudit in till tårtkalas så redan imorgon ska jag börja baka tårtor så det står härliga till. Snart kan ni förvänta er bilder på detta spektakel. Jag har inte rört min kamera på år och dar nu.
 
På återseende mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0