Blir det en bra eller dålig dag idag?

 
Hej.
 
Idag var jag på arbetsintervju, dom ringde mig igår från ett jobb som jag sökte i förrgår. Kul med en liten intervju efter alla 1000 jobb jag har sökt de senaste tre månaderna :) Jag började med att missa bussen så blev 5 minuter sen, bra jobbat Josse! Jag får så få chanser och lyckas inte ens med dom. Men men han som tog emot mig sa att det inte var någon fara så vi får väl hoppas att inte ljög. Annars gick det jättebra, lite svåra frågor som vanligt. Vad innebär service för dig? Varför vill du jobba hos oss? Öhm, Service är när man får bra hjälp och jag vill jobba hos er för att jag är desperat och behöver pengar, NU! Så svarade jag självklart inte...
 
En ny intervju dök upp precis, under tiden som jag skrev detta inlägget faktiskt. Dit ska jag på måndag om jag inte får det första jobbet, för om jag får det första jobbet så börjar utblidningen på måndag. Och förutom jobb så har jag eventuellt blivit erbjuden praktikplats på Sweden Rock i sölvesborg :) Det ser jag verkligen fram emot, hade varit fucking awesome.
 
Det kanske verkar som att allt flyter på rätt bra för mig men hallå, jag har varit hemma i ca 3 månader, började söka jobb dagen efter jag kom hem och har lyckats få tre intervjuer (vart på 2)! Vafan händer, så dålig är jag inte! Hur svårt ska det var att få jobb på ICA, Coop eller något annat där man behöver en hjärna, två händer och kunna okej svenska.
 
Ja, jag är frustrerad.
 
Saknar Yum :/
I alla fall, det är fredag, ska snart till gymmet, det regnar, livet leker!
 
På återseende,
//JStillsjagdör
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0