Där satt den!

Hallå i stugan!
 
Idag var jag på jobbintervju på systembolaget i Kållered, det gick kanoners och jag fick jobbet :) Just nu är det bara några timmar i veckan men snart kommer det bli mer. Detta känns självklart asgött men att det skulle ta sån jävla tid stör mig fortfarande. Förutom detta positiva besked har jag mått rätt sämst idag, sov ca 4 timmar, vaknade med en atombomb i höger tinning, mådde illa under förmiddagen och kännde mig trött och ynklig när jag kom hem vid ett-tiden. Trots detta kröp jag till gymmet och körde ett förvånansvärt hårt pass, känns bra, mycket bra :)
 
 
 
Nu ser jag fram emot veckostarten på halv 8 hos mig, mys med fettokatten och kanske ett tidigare möte med sängen.
 
Vi hösh!

Kommentarer
Postat av: Faster Agneta

Hej! Kul att du har fått jobb. Hoppas att vi ses snart. Kramar

Svar: Tack tack! Ja men det gör vi ju, kommer till er idag :) Kram
Josefine Sinclair

2012-09-25 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0