Helgen

 
Hallå!
 
Nu ska jag berätta om vad som hänt mig fredag, lördag och söndag tänkte jag.
 
I fredags var jag ensam hemma så jag passade på att göra hemmalagat pizza som är så jävla gött :) Sen kom Johanna, David, Henke och Mikael hit lite spontant och kollade på film. Alla somnade efter stund utom jag så det var ju kul, haha. Vi hade astrevligt innan dom somnade i alla fall, och det var trevligt även när dom sov, då kunde jag ju kolla på film helt ostört!
 
I lördags gjorde jag mig själv riktigt stolt när jag körde hela vägen till floda för att hälsa på Amanda, Marcus och Hampus som flyttat till sitt nya hus. Jag är asdålig på att köra till nya ställen men det var ju motorväg hela vägen så det var inte så läskigt. Värre när man ska vela runt i stan :( Men i alla fall, där hängde vi rätt länge och hade himlans trevligt, Johanna åkte med mig och så kom Mikael senare på kvällen så det blev riktigt finfint.
Vi åkte hem runt halv 10 så att jag missade halva första havlek på Barca-matchen. Dom vann matchen tillslut så det vart ett fint avslut på denna kväll. Jag skypade även med Connor och åt ananaspaj :)
 
Idag är det söndag och jag mår skit. La mig inte speciellt tidigt igår så vaknade rätt sent idag. har vaknat tidigare under morgonen med världens skallebank men lyckades inte söva bort den :( Jag är trött som stryk också så det känns ju kul, bakis utan alkohol is the new sexy.....Tog en rask promenad förut för att vakna till lite och få frisk luft, hjälpte lite kanske men just nu dör jag av tanken att jag ska till gymmet idag. Vi får se, vi får se.
 
Förutom gymmet sen då så ska jag bara gosa framför tv:n ikväll och kanske äta lite godis för det får jag göra idag!
 
Hade ni en bra helg eller!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0