Hockeykväll

 
Gomidda!
 
Här sitter jag på badrumsgolvet med datorn på toastolen. Jag har precis färgat håret och då var den tvungen att vara med så att jag kunde lyssna på musik. Jag har inte tagit av mig turbanen ännu så jag vet inte hur det blev. Spännande att se! Förutom hårfärgning har jag vart på gymmet, åkt buss, klappat katten och ätit idag. Inga konstigheter, allt flyter på.
 
 
Ikväll sker det mer spännande saker, hela familjen ska hem till faster och hennes lille man för att kolla på frölunda och äta tacos :) Vi åker dit ganska ofta, dels för att det är så himla trevligt
men också för att vi inte satt upp parabolen ännu så vi har typ tre kanaler. (Däribland ingen som visar hockey, eller fotboll för den delen)
 
Vi får väl se hur det går ikväll, dom förlorar nästan alltid när vi tittar, också vinner dom när vi inte gör det. Hoppas dom kan göra ett undantag idag :) Haj Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0