Hurra för Robin Idag!

 
Idag är ingen vanlig dag för idag är det min broders Day of Birth. Han fyller 25 hela år och börjar alltså bli "lite" gammal. Detta firar vi med familjemiddag på sjöbaren. Jag som är världens bästa syster fixade frukost på sängen och väckte honom med min vackra stämma, kan man få en bättre start på sin födelsedag?
 
Som jag nämnt tidigare så har min dator vart lite bråkig den senaste tiden så jag tog med fanskapet till stan och lämnade in skiten. Jag är kanske inte den optimala datorägaren heller så det är på tiden att någon riktigt nörd tar sig en titt på vad jag ställt till med. Det blir säker svindyrt så jag hoppas fan att dom fixar till det en gång för alla!
 
20.45 ikväll vet väl alla att Messi möter Zlatan? Detta ser jag fram emot som fan och om jag har tur hinner jag i alla fall se halva matchen. Det gäller att resten av familjen samarbetar och käkar med högt tempo i afton så att vi hinner hem innan det är för sent. Sjöbaren kanske visar matchen där, vem vet?
 
Grattis på födelsedagen!
 
Vi hörs la!?
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Sicken snygg brolla du har o lycka till med fanskapet

2013-04-03 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0