Morgondagens äventyr

 
Wassaap!
 
Nu har jag en del saker att berätta. Till skillnad från mitt vanliga tråkiga liv så händer det lite spännande saker just nu. Typ som att jag i måndags påbörjade min diet, under det 10 kommande veckorna ska jag som det så fint heter Deffa, det innebär att ska gå ner i vikt genom att minska fettprocenten men utan att förlora muskelmassa. För att lyckas med detta ska jag äta mindre kalorier än vad gör av med, minska jävligt mycket på kolhydraterna, käka massvis av protein och amonisyror och träna mer kondition. Detta känns rätt ordentligt de första dagarna med lågt blodsocker, dåligt med kraft i musklerna och lite hövvevärk men nästa vecka har jag nog kommit in i det. Fram till den 8:e juni ska jag klara mig helt utan godis, glass och kakor! Önska mig lycka till!
 
Ikväll spelar Barca den sista och avgörande matchen mot Zlatans PSG. Jag slutar kl:20,00 och kommer förmodligen att missa några minuter på matchen. Förra matchen hann jag bara se sista halvlek på grund av min årfyllande bror... Kvällens match innebär vinna eller försvinna så jag är en aning nervös men Barca är ju så jävla bra så det går nog vägen :)
 
Imorgon mina vänner händer det som jag så länge väntat på. Jag ska jobba på Sweden Rock-kryssningen!!!!!
Tåget till Stockholm går 10.35 på morran och sen ska jag försöka ta mig till hamnen med hjälp av tunnelbanan (vad är det för jävla skit?) Haha det kommer kanske gå bra men med min tur i livet kommer jag säkert åka åt fel håll och bli jättestressad.Tåget ser jag fram emot dock, jag gillar att åka tåg. Väl på plats så är det sagt att jag ska jobba i terminalen för att checka in artisterna på båten och sen när vi väl är ute och guppar i havet så ska jag fixa och dona i logerna. Det ska bli så brutalt jävla askul att äntligen få göra detta. Så länge jag inte drabbas av migrän, åker åt fel håll med tunnelbanan och missar båten eller blir kastad överbord så ska jag verkligen visa alla vad jag går för och se till att alla "viktiga" personer kommer ihåg mig.
Vi hörs när jag återvänt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Visa att du äger? Go Jossan go

2013-04-10 @ 19:01:19
Postat av: Faster

Jag önskar dig lycka till med båda sakerna. Den ena verkar roligare än den andra du får gissa själv.
Visa dom vem Jossan är o vem dom har missat hitentills.
Kram Faster

Svar: Tack så mycket faster!!! :)
Josefine Sinclair

2013-04-11 @ 09:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0