God Morgon!

 
God mörra på er!
 
Idag är det måndag igen och det är fortfarande vinter. Kul som fan.
 
I förra inlägget skrev jag om Nordic Wellness eller hur? I alla fall så har jag antagligen fått jobbet, idag ska vi höras av och boka upplärningstider :) Jag är rätt så taggad och hoppas att jag kan gå över dit helt så småning om, men vi får ju se vad som händer.
 
Annars är jag ledig idag, tänkte ta det rätt lugnt för sen jobbar jag resten av veckan, min goa chef har klämt in ett par härliga 10-timmars pass denna veckan. Tack som fan! Men det blir lite träning nu på förmiddagen och date med Victoria ikväll :)
 
I helgen var jag på inflyttningsfest hos en gymnasieklasskompis, hon har flyttat från hindås in till stan med en kompis och nu bor dom i en stört fin lägenhet! Jag blev riktigt avundsjuk...
 
Igår var jag på bio med madre som för övrigt fyllde år förra lördan :) Vi skulle sett Les Miserables men den var helt slutsåld så vi fick se Ego istället, en rätt bra svensk film som handlade om rika ungdommar, fula plastikoperearde tjejer, musikdrömmar och blindhet. Vi fick oss ett par goa skratt och jag åt för mycket godis.
 
NU kör veckan igång och jag kommer väl inte göra något annat än att äta, sova jobba och träna. Lite samma som förra veckan och veckan innan det men något tråkigare ändå.
 
Tack för denna gången!
 

Bakade morotskaka i lördags :)
 
Mamma på sin fullsedag.
 
Min stora feta katt <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0