Påväg till jobbet


God morgon på er allihopa! Klockan är kvart i 6 på mörran och jag är påväg till jobbet, hurra :) älskar att gå upp 04.30 och älskar att försöka somna på kvällen innan och känna "ja, nu är det bara 6 timmar kvar, och nu är det bara 5 timmar kvar osv. Fast igår somnade jag i hyfsad tid ändå. Brukar behöva jobba såhär ca 3 dagar i rad för att komma in i den dygnsrytmen, men nu gick det på första försöket så att säga :)

Idag ser jag fram emot en lugn dag på jobbet, lite träning och kanske en film på kvällskvisten. Inget speciellt så men ska ändå göra det bästa utav situationen. Imorgon väntar ett saftigt 10-timmarspass så ska väl samla på mig lite energi och livshopp under dan så jag överlever även imorgon.

Jag önskar eder alla en bra dag på jobbet, i skolan, i sängen eller i garaget. Vill även passa på att hälsa till min stackars sjuka Amanda som ligger på sjukan och kämpar med diverse smärtstillande, krya på dig för fan!! Haha ja det var la typ de....vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0