År 2012

 Hej på er och god fortsättning! Gott Nytt År :D
 
2012 har varit ett bra år tycker jag, men hoppas alltid på förbättring, det blir ju vad man gör det till!
 
Summering av året som gått:
 
Avklarat utbildningen i USA
Flyttat hem till ett nytt hus i Sverige
Jag, Emelie, Lara och några andra klättrade upp på "the top of the world" (Mitt livs bästa utsiktsögonblick)
Total livsförändring i kost och träning
Hjälpt Amanda flytta för andra gången, denna gången till hus Floda med man och barn :)
Åkt till Magaluf med bror min
Gjort mig av med mina bröst ;)
Sett Barcelona live på Ullevi
Kollat på alldeles för lite fotboll
Köpt mitt första rödvin (som mamma får dricka upp för det går inte att dricka)
Övervunnit mitt brutala sockersug
Och slutligen, skaffat mig en "eventuell" praktikplast på Sweden Rock som kan komma att förändra allt!
 
Så 2013 är det bara att frotsätta på samma spår, fast lägger nog in en högre växel. Jag ser fram emot ett händelserikt och framgångsrikt år. Har ingen aning om vad ska hända skall och ser fram emot positiva överaskningar :)
 
Jag börjar året med en lugn och skön vilodag, sen kör det hela igång igen!
 
Lite bilder från nyår jag firade hemma med bror min och lite gemensamma vänner från festivaler och annat:
 
 
Hoppas ni har haft ett bra år och önskar er ett ännu bättre kommande år :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Floda :)

ohh ! vi fick vara med på litan :) hoppas ni hade ett bra nyår, snygga glas och allt !

2013-01-01 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0