En bomb i mitt huvud

 
Hej och välkomna!
 
Imorse ringde klockan 04.30 och för fösta gången på länge hade jag somnat i tid på kvällen och sovit ganska bra hela natten. Men inte fan hjälpte det när jag kände hur något värkte i mitt huvud. Hela vänsterskallen var som en ihopklämd apelsin som var på väg att explodera. Jo jag tackar, MIGRÄN.
 
Jag gick ändå upp "för jag ska ju till jobbet" tänkte jag. Ibland försvinner nämligen det värsta när jag väl har käkat frukost och kommit igång lite men inte den här gången. Efter en dryg kvart gav jag upp och slängde iväg min första sjukanmälning till systembolaget. Jag hatar det, det känns som att man verkligen sviker folk plus att man känner sig som en riktig vekling. Men ska jag vara helt ärlig, det hade verkligen inte fuknat att jobba idag. Som vanligt försvann det allra värsta genom att sova några timmar till men ännu har inte huvudvärken släppt greppet om mig. Skallen känns dubbelt så tung som på en vanlig dag och jag blir nog inte fri för än imorgon.
 
På min oplanerat "lediga" dag har jag unnat mig ett avsnitt av Gadiatorenra, hängt upp lite tvätt, sökt lite jobb och förklarat för både mor och far hur synd det var om mig imorse ;)
 
Imorgon är det min riktiga lediga dag och då ska jag träna, kanske söka lite fler jobb och eventuellt åka till jobbet och göra en grej som uppenbarligen inte blev av idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster Agneta

Hoppas att den hemska huvudvärken har lämnat ditt huvud, stackars dig. Lycka till med jobbsökandet kramar från mig.

2013-01-17 @ 06:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0