11 veckors deff avklarat!

 
Hej hej hej :)
 
I lördags fick jag äntligen käka tårta! 11 långa veckor har gått, hård träning, lite mat och inget socker har tagit på krafterna må jag säga men visst är det värt det. Beachkroppen är redo! Nu fortsätter jag med en ganska strikt diet under veckodagarna också blir det lite gott på helgerna men tanken är att jag ska hålla mig som jag är nu hela sommaren ut. Verken gå upp eller ner med andra ord.
 
Jag firade lite i lördags tillsammans med mina vänner, först tjejmiddag med god mat, vin och tjöt. Sen kom ett litet gäng till och vi dansade hela natten lång :) Vi hade hur kul som helst!
 
Det bästa med att dieten är slut är att allt jag inte fått äta smakar 100 gånger bättre nu, köpte en påse lösgodis i söndags och verkligen njöt av varje bit tills påsen var tom, vanligvis brukar det bara vara gott med några bitar och sen tvingar man i sig resten och får svinont i magen. Och att bara få ta två gånger när man äter middag är ju helt underbart!!
 
Här är lite somriga bilder ifrån i helgen plus lite tidigare aktiviteter:
 
Välkomstdrinkar, chokladdoppad frukt och frusen daimcheesecake
 
Som sagt, vi dansade hela natten :)
 
Grillkväll i Floda för någon vecka sedan.
 
Hänga i slottsskogen måste man ju göra när man är från Göteborg!
 
Igår var jag ledig och då tog jag mig tid att göra keso&kanelplättar med bär, råkade även shoppa lite...
 
Ha en underbar midsommar!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha det bra du....

2013-06-18 @ 19:06:03
Postat av: Mamsen

Är visst anonym, beige lilla ja

2013-06-18 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0