Midsommar!!

 
 
Glad midsommar i efterskott!
 
Min fredag firades hos David tillsammans med massa grymma friends. Vi grillade först och sen åt vi massa jordgubbar, grädde och glass <3 Senare på kvällen gjorde jag och tjejerna ett tappert försök i att leka lekar. Vi lyckades hålla igång gänget i kanske 10 minuter sen försvann alla en och en tills det bara var vi brudar kvar igen. Det var en lång kväll eftersom vi träffades redan vid fyra så många blev jävligt trötta redan vid 12 men vi var några starka krigare som festade vidare. Vid två eller så drog vi hem till mig och grillade nattamat :) Bästa avslutet på en bra fest är ju helt klart en grillad korv med gott sällskap.
 
Hoppas ni hade en lika bra midsommar som mig :)
 
Jag drog nog i mig mer ketchup än alkohol den kvällen :)
 
David, Mikael och Henke klädde upp sig som aldrig förr :)
 
GB-glass med smak av 88:an och lakritspucken, godaste jävla glassen ever!!!
 
Lina, Malin och Julia var dom enda med riktiga kransar i håret. Pluspoäng till dom :)
 
Amanda hade faktiskt också blommor i håret!
 
Sådär ja, nu var det slut på det roliga. Jag ska jobba om en stund men ser fram emot två lediga dagar efter det. På fredag ska vi ett gäng gå på Man of Steel och på lördag blir det jobb igen, förhoppningsvis kommer faster Agneta och hennes trevliga man Anders hem till oss sen på kvälla :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0