Dags för semester

 
 
Hejsan!
 
Visst är det trevlig med lite vinter igen? Eller inte... Nu får det fan vara bra!
 
I lördags var jag på 22-årsfest. Det låter så jävla vuxet när man säger 22-årsfest, jag och mina kompisar var ju bara 18 typ igår. Well, tiden går fort när man har roligt. Hur som helst så var det Johanna som fyllde år och vi vart bjudna hem till henne för att fira. Det var gött att få träffa alla mina störda vänner på en och samma gång, det är inte ofta man får göra det nu för tiden. Jag tog mig några glas vin för första gången sedan nyår och hade en riktigt bra kväll. Det blev inte speciellt sent för jag var tråkig och drog hem när dom andra satsade på utgång. Jag somnade som en stock runt halv 12 :)
 
Imorgon är heller ingen vanlig dag för då är det padres födelsedag, vi drar även till London på mörran ifall ni undrar ;) Det ser jag verkligen fram emot! Lite shopping och brittiska pubbesök är väl behövligt just nu. Känner mig lite sliten nu för tiden, och kanske en gnutta uttråkad. Vi får väl se om en weekend med familjen Sinclair gör susen. Det kan ju gå lite hur som helst om man säger så :)
 
Min dator är för tillfället icke samarbetsvillig så det här med bilder osv. kan komma att bli ett problem men jag hoppas att den återhämtar sig under resans gång så att jag kan dela med mig av mina vackra londonupplevelser. 
 
Just nu sitter jag och huttrar i mitt kalla kök i väntan på en DHL-leverans som ska komma någon gång mellan 10 och 13, har en känsla av att dom kommer tidigast ett och därför känner jag mig ganska stressad. Ska hinna träna, sola och käka innan jobbet!!! Som att dom bryr sig om det.....
 
Vi hörs när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

London med familjen var väll ok

2013-03-23 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0