London

 
Hello Ladies and Gentlemen!
 
Nu är jag hemkommen från en långweekend i London. Vi (jag och min familj) har haft det förhållandevis bra. Vädret var lite sådär, kallt, blåsigt och snöslaskigt och jag som aldrig blir sjuk drog på mig en rejäl förkylning redan första dagen. Förutom dessa negativa små detaljer har vår vistelse i England varit kanon. Hotellet låg nära Oxfordstreet (den bästaste shoppinggatan i världen) hade bra frukostbuffé och ganska fräscha rum. Vi fick mycket motion dessa dagar då vi gick konstant från morran till kväll. En del buss/tunnelbana blev det men nästan varje gång jag tänkte vara lat och ta bussen såg jag en affär jag ville in i och tillslut var jag nästan framme där jag skulle så det var liksom ingen idé. Jag shoppade mig fram på gatorna :) Mor, far och bror åkte iväg på en del äventyr för att beskåda servärdigheter och annat strunt men eftersom jag redan har sett allt det där 2 gågner (2 gånger för mycket) tillät jag dem att åka utan mig som sällskap. Jag shoppade alltså hela tiden, det kan inte bli bättre!
 
Resan innebar hela 4 vilodagar i rad vilket kändes en aning tungt i bakhuvudet men så länge det inte går mer än en vecka så är det fysiskt sätt lugnt även fast det känns som att kroppen brutits ner fullständigt efter bara två dagar. Att bli sjuk på detta är ju rakt ut förjävligt! Nu måste jag vänta ännu längre med att träna :( Idag är jag väl ändå på bättringsvägen men har fortfarande 100kg snor i hjärnan. Tog en promenad i solen för att få lite frisk luft och motion men på onsdag hoppas jag kunna gå all in på gymmet.
 
Bror, far och mor sitter bekvämt i sina flygstolar.
 
En kvinnas paradis!
 
Titta vad man kan få för en 10:a på Primark, inte illa eller hur?
 
Så här njuter jag :)                                                              Så här njuter andra
 
Sevärdighet!
 
Mums!!!
 
Nu är man tillbaka i den grå vardagen igen. Imorgon ska jag på kurs på Nordic Wellness och sen stannar jag kvar för att jobba kvällspass. Det är faktiskt inte så jävla illa ändå. Det ska bli kul tycker jag :) Systemet väntar på Onsdag, dagen därpå blir det lång dag på gymmet och på lördag jobbar jag på Systemet igen. Hurra!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Längtar tillbaka

2013-03-25 @ 18:18:59
Postat av: Faster

Hej!Man blir jätte sugen på att inte gå till jobbet utan ut o resa. Hade gärna åkt iväg från kylan. Vi får hoppas att våren är påväg när vi drar till Prag.Nu önskar jag dig en riktig härlig påsk Kramar Agneta

2013-03-26 @ 06:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0