Underbara och varmt välkomna vår!

Hello sunshine!
 
Vilket värder vi har va!? Grymt trevligt, synd bara att det ska försvinna över helgen. Men vi får väl vara tacksamma för dessa fina dagar vi fått :) Alla sommarkänslor bara bubblar fram i kroppen och det ända man vill göra är att grilla, leka med sina kompisar och kämpa inför beach 2013 eller/och äta glass. Hurra!
 
I helgen grillade vi lamm som är det bästaste som finns och så sent som igår grillade jag lax till min matlåda. Det blir så jävla mycket godare då va!
 
I tisdags vart det Valborg, det firades en stund på Lilla london med Emelie och hennes Boyfriend Alle, sen åkte jag hem till mig och kollade på film med Johanna, Mikael, David och Lucas. Dessa namn säger er kanske ingenting men det skiter jag i ;) Det var ett lugnt och nyktert valborgsfirande för min del och det var väldans trevligt ändå.
 
Denna veckan jobbar jag måndag-lördag men med en del korta pass så jag ska nog överleva, Förhoppningsvis känns det värt det när lönen rullar in, hehe $$$!
 
Nu ska jag laga mat, äta mat och dra till jobbet. Ha det så himla bra allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0